N:lle muistoksi osastoajoista :)

Elämä on vaan leikki
panoksena oma henki
Leikkikaluna veitsi
tyttö sen keksi
Veitsi vielä kiiltää
kun ekan viillon viiltää
Kohta ei enää erota
mitkä viiltoja mitkä ihoa
Lavuaariin valuu
koko elämänhalu
Apua en edes halua
ettekö sitä tajua
Jos vain pääsis pois
helpompi mulla ois
Onhan täällä jo eletty
ja paljon lääkkeitä vedetty
Mut kun mikään ei auta
ei mikään jumalauta!


Ja lissää:

27.4.2011

en halua apua enää
tahtoisin jo luovuttaa
lähteä pois
olen niin väsynyt tähän kaikkeen
koko elämään
jos sitä elämäksi voi kutsua
ainoa intohimo viiltäminen
ja joka viilto vie mua kauemmas itsestäni
alkaa olla jo myöhä, haluan nukahtaa
enkä ikinä enää herätä
en halua elää enää
olen täynnä katkeruutta ja vihaa
surua ja epätoivoa
en näe enää valoa
en iloitse kesästä
pimeys sai minusta vallan
enkä jaksa taistella vastaan
minkä takia, minkä vuoksi ja mitä varten eläisin
en tiedä kuka olen enää
jokin sisälläni sanoo että arvoton ja mitätön ihminen
yritin unohtaa pahat tekoni
mutten voi unohtaa
haluan pyytää anteeksi
mutta näin heikkona en pysty edes siihen
en pelkää kuolemaa
olen valmis lähtemään
näinkin paljon kestin ja jaksoin
en näe tulevaisuutta ja mikä pahinta
en jaksa edes välittää


25.4

Epätodellinen olo. Petetty. Jätetty. Sinisilmäinen. Uskoit sokeena turhaan - miltä tuntuu herätä todellisuuteen? Joku karman laki, sä oot ollu paha ihminen ja nyt se kostetaan sulle. Alistettu, maahan potkittu, rikottu. Mihin sä uskot enää, uskotko edes itseesi? Jotain todellista on, kipu. Mut sen pitää olla fyysistä kipua niin se on todellista. Kaikki mitä mulla on, ainoa asia mikä oli tärkeä mulle niin sekin vietiin. Sinulla ei ole oikeutta surra - sekin viedään sulta. ("Ei se edes rakastanu sua" ja "Sä olit vain pikku huora - et mitään muuta") Kun alkaa tottua pettymään, alkaa kyynistyä. Säälittävääää. Pikku huora, säälittävä pikku huora.


osastolla sut parannetaan
pahat ajatukset poistetaan
kauniiksi sut muutetaan
kuin syntyisit uudestaan
avaa silmät niin huomaat vaan
totuus on paljon pahempaa
lääkkeillä sut turrutetaan
avaa suu niin lisää saat
vapautta ei ollenkaan
täällä sut murretaan
lattialle poljetaan
eristyksiin suljetaan
koita itkee huuda vaan
kukaan ei välitä kuitenkaan