jalkaterä ja molemmat polvet kipeenä. kaaduin baarin edessä KAKSI kertaa :D se oli kenkien vika. en tahtonut laittaa talvikenkiä koska näytti niin keväiseltä.

Huomasin taas hyvän biisin. Olen biisin lintumies. Lintunainen.

Julma henri - lintumies

Oon keräilly kyyhkyjä jo pidemmähkö aikaa
Aina ne siihen menee ku heitän niille siemenet
Silitän sitä, lupaan huolehtia siitä
Sun ei tarvi huolehtia siitä
Mä keräilen niitä,
Mikään ei riitä
Parvi kasvaa ja pari saattaa yrittää karata toisen syliin
Mut se ei oo lintumies, sä et haluu sen syliin
Ennen pitkää paluu mun syliin
Ja kaikki on taas hyvin
Ethän sä osaa ku yhden tien kotiin
Mä opetin sut hyvin


Mä otan ne kiinni, pidän niitä hyvänä
Kunnes ne ei osaa lähteä pois
Sä voit pitää sitä, mutta mä löydän sen
Ja sit se haluu lähteä pois
Otan ne kiinni, pidän niitä hyvänä
Kunnes ne ei osaa lähteä pois
Mä opetin sille tien kotiini
Eikä se voi lähteä pois

Satutan niitä, nautin siitä
Se saa ne palaamaan takas, mun rakas
Mä oon niin erilainen ja vaikea
Vittu mun puhe on taidetta
Pyörittelen niitä, heittelen niille siemeniä
Pidän niitä tyytyväisinä, tyytymättöminä
Ne tulee hulluks kun ne yrittää kelvata mulle
Sä et vois koskaan kelvata mulle
Sä oot vaan kyyhky ja mä oon lintumies
Sä luulet voivas muuttaa mut, mut
Ne kaikki luulee niin, ne ei voi päästä pois
Eikä ne edes osaa lähteä pois

Sä mietit varmaan olitko yks niistä
Sä tiedät sen itse, lähteä pois
Ei mulla mikään oo hätänä
Mikä sul on hätänä?
Lähteä pois
Nyt on jo liian myöhästä, mitä kuuntelit
Lähteä pois, lähteä pois

Linnut ne tekee näin, tekee näin, tekee näin
Ja lintumies se tekee näin, tekee näin, tekee näin
Ja linnut tekee näin, tekee näin, tekee näin
Ja lintumies se tekee näin, näin, näin