Aaah sairaslomaa vuoden loppuun asti. Lääkäri kyllä kyseli että millon palaan kouluun ym. Ahdistus. En mä tahdo kouluun. En mä oo parantunut. Pitäiskö mun näiden yhdeksän viikon jälkeen tietää että mitä mä haluan ja miten mä voin elää tän sairauden kanssa. Ei kukaan oo mulle vielä opettanut että miten tätä käsittelis! Miten mä voin parantua jonkun tietyn ajan sisään? Onko pakko? Tai siis onko mulla niinku tasan kuukausi aikaa miettiä kaikki asiat valmiiks ja valmistautua kouluun? Siis entä kun mä olen edelleen masentunut ja nyt vielä tuntuu erittäin pahalta tämä yksinolo. Kämppis muutti siis pois pari päivää sitte ja olen ollut sen jälkeen huomattavasti ahdistuneempi. Yksinäinen. Ja kun on yksinäinen niin asiat tuntuu pahemmilta ja jopa pahenee! Ahdistus kymmenkertaistuu! Ja sitten vielä sulla on kuukausi aikaa parantua tästä. 31 päivää. 744 tuntia. 44640 minuuttia. 2648400 sekunttia.


Huomenna pitäis jaksaa lähtee kuntosalille. Meen kyllä taksilla jos nyt meen ollenkaa. Ahdistaa bussit. Terapiatyyppi sano et mun pitää vaan mennä sillä hiton bussilla vaikka kuinka pelottaisi ja ahdistaisi. No pelot lisäänty vaan kun olin niin huomaamaton ettei bussikuski hoksannut avata mulle ovea kun halusin ulos bussista ja jouduin huutamaan että päästä mut ulos ja ahdisti ja iski paniikki ja arrrggh. Nyt välttelen busseja. En halua.

Niin ja. Aloitin muka terveellisen ruokavalion kun painoa on tullut neljä kiloo lisää. Äsken söin yksin suklaalevyn. Hyvä hyvä! Jääkaapissa on salaattia. Ja porkkanoita. ääh.

Olen erittäin stressaantunut. Joka ikiselle arkipäivälle on jotain menoa. Lauantai ja sunnuntai on vapaita mutta haluaisin enemmän. Ahdistun kun en voi vaan jäädä nukkumaan aamulla. Ja olen pahalla päällä kokoajan. Ja tiuskin ihmisille. Tiedän kyllä etten voi siksi jäädä vain nukkumaan aamuisin koska sitten nukkuisin koko päivän ja seuraavan jne ja erakoituisin. Erakoituminen. Kuulostaa hyvältä. Ja päivisinkin olen niin kiireinen etten ehdi edes päiväunille. Ahdistun. Voisin tekeytyä kipeäksi ja maata viikon. Jos saisin vähän voimia seuraavalle viikolle.. mmm mietintään se asia.