Ainiin olen vihdoinkin selvinnyt kaikista pikavipeistä! Ja rahaakin jäi vielä jonku verran. Saa onnitella. En ehtinyt kusta edes luottotietojani. Onneksi. Onnistuminen-fiilis-oooh-ei kestä kauaa----. Päätin juoda ne siiderit. Ja ehkä ostan pari lisää.. Tälläkertaa tuntuu ihan siltä et mä pystyn hallitsemaan mun juomisen. Tosi vahva olo. Sytytin itselleni kynttilän. Siksi että oon hengissä vielä kaiken kaiken kaiken pahan jälkeen. Siinä on ollu jotain enkeleitä messissä aina. Sormet ei riitä laskemiseen yrityksiä. Yrityksiä nimenomaan. Siksi kynttilä, liekki ja rööki. Oon elossa. Siistiä. Taidan luvata etten enää yritä tappaa itseäni. Sytytän vain kynttilän. Ihme tunnepaskaa taas. Paitsi että oon iloinen! Haha kuuntelen Zen Cafén Todella kaunis biisiä ja laulan siideripulloon! Huh onneks ei kämppis kuule kuinka isolla musiikki huutaa. Naapurit taitaa kuulla. Hmmmm.