Vähän kivaa mä oon löytäny elämänhalua! Ja sitäpaitsi en oo ajatellut pitkään semmoisia itsetuhoisia ajatuksia. Jotenki tuntuu siltä että hei, täällä on vielä paljonki nähtävää! Elämässä siis. Nähtävyyksiä.

Uudenvuodenpippalot meni hyvin. Itseasiassa erittäin hyvin! Paitsi en pitänyt yhtä lupausta. En saa sekaantua juuri eronneisiin miehiin. Ja varsinkin pitkästä suhteista eronneisiin. Haha mut mäpä sekaannuin! Ja pidin hauskaa. Harmittaa vaan etten hoksannut pyytää sen numeroa. "Mut sähän oot hei täydellistä vaimomatskua." Hahah! Mutta toisaalta en edes sekaantunut mihinkään. Koska en luultavasti näe sitä enään ikinä. Ellei törmätä jossain. Mutta mun tuurilla ei törmäillä. Paitsi tästä sain semmoista inspiraatiota et mun pitää useammin poistua mun kämpiltä. Ei kukaan tule oveen koputtamaan ja tuomaan kukkia. Mun pitää liikkua! Ja niin aionki. Ja vielä siitä miehestä. Tää oli semmoinen mitä en edes halua numeroida. Niinkuin muita. Paitsi tulee mieleen julma-henkan biisi "minä rakastan sinua", mikä ei todellakaan ole mikään rakkausbiisi.

"Ja prinsessa mä panen sut pilalle, mustelmat sun verisuonien tilalle
Päästän sut menee vertavuotavana ja mä tiedän että tuut takas huomenna
Kipua, nautintoa, tuskaa, eikö oo kiva, ku mä saan sut tuntemaan jotain"

Vähän niinkuin nelosen kanssa. Kehutaan tyttöä kauniiks ja ihanaks ja täydelliseks ym ym et sais sen sänkyyn. "Sitte ku se on ohi, ei polteta röökiä vaan mietitään miten se saadaan ulos. .....Ämmä pysäkille ja lähdetään eri suuntaan ja sitten tehdään koko paska uudestaan."

Oikeastaan aika kivaa tuollainen yhden illan säätäminen. Aamulla tietysti kiire kotiin. Ja voi muistella hyvällä koska mitään sydäntäsärkevää ei tapahdu. Tietysti voi ihastua vähän. Mutta kun asennoituu siihen ettei mitään vakavaa ole. Vain ihastumista. Ja se unohtuu kyllä pian. Herra numero 12. Numeroimpas haha!

Niin siis nyt on jo 2011. Mitähän lupauksia tälle vuodelle tekisin. Öööh ainakin opettelen juomaan sivistyneesti. En halua olla mikään alkoholisti. Tupakoinnin kans tulee olemaan vaikeaa. Sen lopettamisesta en lupaa mitään. Yritän ehkä. Lupaan lukea enemmän kirjoja. Lupaan etsiä itselleni harrastuksen. Lupaan mennä kouluun. Ja jos ehdin suorittaa tarpeeksi kursseja niin ehkä jopa valmistun.  Lupaan edistyä mun projektissa. Lupaan saada aikaan jotain.

Mutta joo. Uusivuosi alkoi hyvin. Ja itseluottamus kasvaa. Kunhan ei kasvais liikaa. Maaniseks. Suuruudenhulluks. Paitsi se ihana olo voisi tulla. Yli-ihana.