Päivä 28

Epävakaa-just joo! Kävin tänää allekirjoittaa vuokrasopparin jippiii. Outoa. Pari entistä säätöä pyys kahville. Sanoin et on kalenteri täynnä hahah.

Päivä 32

Pakko tsempata. Ajatukset harhailee juopotteluun koko ajan. Tahdon jo kotiin täältä osastolta. Wäää pakko olla juomatta. Pakko. Päivä kerrallaan vissiin.

Päivä 34

Vitun tunnevammanen idiootti. Minä. Tykkään Siitä ihan tosi paljon. Se on melkeen täydellinen ja yritti vielä lähestyä mua mut mitä minä teen vitun tyhmä mä torjun Sen?! Ja nyt Se ei varmasti enää tee mitään. Ja aika loppuu. Se on fiksu, söpö, aika seksikäskin, hauska ja oikeesti hyvä tyyppi. Ja nyt mä kuuntelen jotain paskaa ja syön suklaata ja ryven täsä itsesäälipaskassa. Ihan yliturhautunut olo. Sain hullunpaperit tänään, mustaa valkosella vihdoinki. Voin viedä sen kelaan jippijei! Meen taiteilee tähtiä tuhkasta.

Päivä 35

Wäää mä meen ihan lukkoon Sen seurassa. Ja oon mustasukkanen. Outoja tunteita, näitä on harvassa. Huomenna palaveri, PELOTTAA! Tosi tyhmä olo. Jotenki syyttelen ja ajattelen pahoja juttuja itsestäni. Toisen osaston yks hoitaja sai mut tunteen itseni jokski huoraksi. "Sä siis annoit seksiä kun tiesit saavas essoja?" Essohuora. Joku outo ääni -minä itse kuitenki- haukkuu mua koko ajan. Sä oot tyhmä, laiska, saamaton, surkea essohuora. Kylmiä väreitä. Meen syömään. ("No syö vähän lisää vitun läski")

Myöhemmin: Söin ehkä 10 lusikallista keittoa. Ja vaihdoin uusiin vaatteisiin. Ei piristänyt yhtään. Oon vissiin vähä vainoharhanen ku tuntuu että tän osaston tytöt kattoo mua koko ajan sillee ilkeesti. Ihan tosi paha mieli. Pöh. Ei jaksa. Tahdon kotiin. Tahdon kuolla. Oon surkea enkä saa mitään aikaan. Aika kerrata faktat. Kaikki mihin mä kosken särkyy ja kaikki yritykset jaksaa on turhia. Kaikki hyvät asiat muuttuu lopulta pahaksi. Mikään ei tule onnistumaan. Kaikki positiivinen on harhaa, eikä millään ole mitään merkitystä. Mikään ei ole mitään. Ei ole olemassa mitään mikä oisi mitään tai merkitsisi mitään. Harhaa, sanoja, tarkoituksetonta, turhaa.
En mene enää tupakalle. En uskalla.

Myöhemmin: Maanantaina verikoe. Ottavat raskaustestin verestä. Vitsi ku oiski paksuna. Noh, en varmaan ole. Niin! Mun blogilla on lukijoita! Jotenki omituista et tuntemattomat tsemppaa. Kivaa tietenki, Kiitos! En ikinä keksi mitään puhuttavaa Sen seurassa vaan meen ihan lukkoon, vähä noloa! ->verorahat säästyy sä oot kuolleena parempi. Oli muuten aika vaikee hetki omahoitajan kans kun se kyseli et mikä mua kiinnostais esim. ammattina, harrastuksena ymm ja mä en oikeesti keksiny yhtään mitään. Mua kiinnostaa itsesäälikylvyt ja itsarisuunnitelmat. Ja viiltelyjäljet miehen käsivarressa aaah seksikästä. Okei, aika sairasta. Mä odotan koko ajan et alkais joku maaninen-iloinen-energinen vaihe. Silloin ois ainaki olot kohdillaan! Vois alkaa vetään piriä nii jaksais paremmin! Hahah sairasvitsi mut kun mä olen mielisairas hihih. Voisin mennä tupakalle ja tsiikailee jos Se ois jossain.

Päivä 36

Palaveripäivä. Pöpilän pirtein pyjama mulla. Pelottaa. Meni myöhään eilen Sen kans. Pelattiin ja tupakoitiin. Niin ja aamuryhmässä tuli tosi pinnallinen olo. Muut puhuu henkeviä ja mä sählään jotain kahvikuppikokokeskustelua. Värjäsin hiukset tänään! Tuli hienot punaiset oijoi. Oon ollu ihan sairaan mustasukkanen Siitä tänään. Outoa. Mun on pakko tehdä jotain tänään et saan Sen mun rinkiin. Mieliala tänään täys nolla.

Päivä 37

Nonniin lääkkeet ainaki vaihdettiin eilen. Tai siis lisättiin Lamictalia ja mirtatsapiinia. 8 eri lääkettä kaikkineen nyt. Ainaki sain unta viimeyönä. Ja nukuin aika hyvin. Kävin tänään rentoutusryhmässä ja nukahdin. Niin ja nyt oon viikonloppulomalla. Ostin ihan hirveesti ruokaa ku en oikeen osannu aatella ruokamääriä ku osastolla on saanu kaiken valmiina. Niin ja ostin kaks siideriäki. Apua. No mieli tekis käydä jossain katseleen perjantaimenoja...Mut onko siinä mitään järkeä. Ja nyt kun alotettiin lisää lääkkeitä niin aika väsynyt olo.. Pitää miettiä vielä sitä.