Ainiin. Sero prolong lopetetaan. Maksaa kuulemma liikaa. Hieno selitys lääkäri hyvä. Raha päättää. Lamictalia ne nostaa kokoajan. Epäilen vahvasti että minulle on annettu jotain lumelääkkeitä kun ei mikään auta. Ja sitten ne määrääjät nauraa mulle. Haha se syö sokeritabletteja ja luulee parantuvansa. Kiitos. En pystynyt lopettamaan tupakointia. Se tuntuu olevan ainut asia mistä saan mielihyvää. Edes jonkinlaista. No ei ihan ainoa, suklaakin on ihan hyvää.

Kamalaa katsoa menneisyyteen ja pohtia sitä kuka minä olin. Kuka olen nyt. Ja mitkä asiat ovat olleet sairautta ja mikä minua. Sairaus on osa minua, mutta mitkä osat ovat sairautta?

Sairas sairas sairas.

Aika tyhmä olo. Äiti aikoi tulla käymään tänään. Mutta tiedän mihin se menee, se ehdottelee mulle kaikkea maan ja taivaan väliltä tekemistä, lisää tekemistä että viikkokalenterini tulisi aivan täyteen. Niin täyteen että hukkuisin sinne. Unohtuisin jonkun päivän väliin enkä enää löytäisi itseäni tekemisien välistä. Ajattelin opetella pilkkusäännöt. Mutta se on vaikeaa! Ja vaatii liikaa keskittymistä. En jaksa keskittyä, en jaksa ajatella, tahdon vain olla rauhassa!