Ainiin. Kuulin lisää huonoja uutisia. Nelonen sanoi minulle että hän ei halua minulta mitään muuta kuin seksiä. Ja minä halusin enemmän hänestä. Halusin olla hänen lähellään, halata ja nukahtaa syliin.

Ja Viimeisimmän kanssa ehdin sänkyyn. Mutta hän ei vissiin halunnutkaan enempää minusta. Minä melkein rakastuin häneen.

Ja Viimeisimpää edeltänyt ei muuta tehnytkään kuin vonkasi seksiä.

Miksi kaikki haluaa vain seksiä kun minä haluan jotain pysyvää? Taidan edelleenkin olla joku viemäri jonne voi käydä tyhjentymässä. No problem, saanpahan edes 10 minuuttia jonkinlaista läheisyyttä. Ja sitten olen taas yksin.

Eilen bussipysäkillä joku tyttö kysyi minulta tulta. Olin puoli tuntia onnellinen koska hän kysyi sitä juuri minulta. Sitten hän häipyi.

Huomenna on taas kirjoitukset ja en ole valmistautunut yhtään. Menen vain sinne, kirjoitan nimen paperiin, haaveilen tunnin ja lähden kotiin. Minulla ei ole edes järkeä mennä kirjoittamaan sinne mitään koska on mahdotonta päästä koko lukio läpi. MAHDOTONTA! Mutta en tahdo olla menemättäkään sinne. Saanpahan lisäaikaa.

......mitä teitkään sinä itse, muista se kun tuomitset.