Iltaa!

Muutin mieleni. Ehkä.. Ei mies nro 4 olekaan kauhean ruma. mutta tyhmä ehkä. ja ilkeä. heräsin hänen vierestään tänään. nukuimme yön sylikkäin. emme käyttäneet ehkäisyä. Mutta en minä häntäkään halua!

Mies nro 2 sanoi että haluaa olla kanssani vain ystävä. Muserruin. En halua olla vain ystävä. Pidän hänestä. Oikeasti.

Ykkösmieheni sai taas selkäänsä. Kuusi tikkiä korvaan. Sanoin hänelle etten halua nähdä häntä enään ikinä. Avaimenkin hän sai kai takaisin. en ole varma kun en muista tarkalleen annoinko avaimen vai en.. En halua edes ajatella ykkösmiestä nyt. enkä enään. enkä koskaan.

Voi ei! pyörä on toisella paikkakunnalla taas. Koska ei-niin-ruma-nro-4 ajaa autoa! Kävin eilen baarissa. Miksi minusta tuntuu oudolta? Pelottaa taas. Haluaisin seuraa. Tulisikohan kukaan kylään? haluan läheisyyttä!!

Tuntuupa hassulta. tekstini on sekavaa eikä mitenkään järkevää. Ehkä siksi, että en korjaile kirjoksiani. kirjoitan vain. olen nopea kirjoittamaan. todella nopea. Minulla on nälkä. Minulla ei ole enää mitään ruokaa. eikä rahaa. viimeisen 5e annoin bensarahaksi nelosmiehelle. Muuten en olisi päässyt eroon hänestä.

Huomenna menen äitini luokse taas. Pesen pyykkiä ja toivottavasti saan jotain ruokaa. Minulla on oikeasti nälkä. Minulla ei ole rahaa. Olen juonut rahani. Olen vain velkaa. Inhottava olo.

Ja SITÄPAITSI saan koko ajan hyviä ideoita miksi minun pitäisi haluta nelonen itselleni. Hän syö namilääkkeitä mitä minäkin haluan. Hänkin on muuten hullu!