Ei saa luottaa keneenkään. Niin ei satu. Eikä saa ihastua. Eikä rakastua. Niin ei satu.

Ei ole hyvä päivä. Mutta ei nyt kamalan huonokaan. Ykkösmieheni kävi kylässä. Hän toi kahvia minulle. Ei tuntunut miltään. Ei yhtään miltään.

Miksi ihmeessä menin ihastumaan. Neloseen siis. Laitoin hänelle tekstiviestin. Että ikävöin häntä. Pallo on sulla nelonen. Nyt sitten odottelen. Peläten pahinta. Ettei hän tykkääkkään minusta. Mutta pakkohan hänen on tykätä minusta. Olen todella kaunis.

Olen viettänyt koko aamun vessassa peilaillen itseäni. Olen oikeasti kaunis. Ehkä siksi joidenkin on vaikea uskoa että minulla olisi asiat huonosti. Masennusta ja alkoholiongelmaa..

Heartless. Kanye. West. Ihme westipäivä. Pitäisi syödä jotain kun on nälkä. Mutta ei huvita syödä! Taisiisniinku ei tee mieli syödä. You never find nobody better than me.

Mistähän sitä kirjoittais tänään. Tekisi mieli juoda. Olen ollut jo kaksi päivää juomatta. Yleensä juon joka toinen päivä. En kyllä tajua millä rahalla juon. Juodessa tulee hyvä olo. Yleensä juon liikaa ja tappelen kaikkien kanssa. Puutun muiden asioihin. Puhun ihmisten päälle. Haluan olla kaiken keskipisteenä. Jauhan ongelmistani. En osaa pitää hauskaa. Tahtoisin takaisin Redille (nuorten päihdeasema) mutta koska jätin sen jo kerran kesken en pääse enää takaisin. Sekin oli hassua kun kävin siellä jonkun kuukauden niin AINA redin jälkeen menin baariin. Alkoholistien paikasta suorilta baariin. Hassua. Aina nauratti.

Ihan tylsää kun kukaan ei kommentoi minulle. Tuntuu yksinäiseltä. Haluaisin rohkaisevia sanoja.

Haluaisin että joku kiinnostuisi minusta.